Pages

Followers

Sunday, May 31, 2009

Simple Chocolate Cupcakes 2


Salam kembali

Dek kerana sedap sangat dan senang sangat membuat cupcake dari Mak Lang Azie ni, jadi akak buat lagi sekali. Kali ini akak letakkan coklat masakan putih bersama slices of haw ( kepingan masam manis)dan kismis. So rasanya jadi berlainan sekali. Sama lah jugak bila akak deco guna buah strawberry tempoh hari.Cukup sedaaaapppppppppp.

Akceli masa buat cupcake ni, tak terlintas pun nak deco dan letak benda2 ni. Tapi bila selongkar dalam almari, ade lah masam manis ni ( lebihan buat ciskek asam manis: itu pun dah patah sikit, sikit kismis ( tu pun tak sama saiz, panjang pendek ) dan ade lebihan coklat masakan putih. ape lagi mula lah akak taram.....acu cuba try test, ape rasanya???. Sedaplahhhh




Akak deco tak cantik, mungkin adik2 boleh deco lagi cantik daripada niii.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...